نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
25 باشگاه قدرتمند اروپا

25 باشگاه قدرتمند اروپا

sam tighe کارشناس ورزشی فوتبال اروپا و جهان در فرصت پیش آمده بخاطر تعطیلی آخر هفته 3-5 اکتبر فهرستی از رده بندی 25 باشگاه قدرتمند اروپا را منشر کرده است که یووه در این لیست در رتبه ششم قرار دارد . در ادامه نام و دلیل 25 باشگاه انتخاب شده را از آخر به اول ، مرور می کنیم :

25 - منچستر یونایتد

بازگشتی دوباره - در بازی حساس بین اورتون و منچستر در دقایق پایانی نیمه اول با درخشش دخیا در دفع ضربه پنالتی و درخشش دی ماریا و فالکائو توانست پیروزی شیرینی کسب کند و در اخرین تیم این لیست 25 نفره جای بگیرد .

24 - لیل

بعد از اولین بار از سال 2009 لیل با اختلاف 3 گل بازنده یک مسابقه شد این نتیجه با توجه به لیست مصدومین و بازی در جام یوفا دور از انتظار نبود انها در لیگ اختلاف 7 امتیازی با صدر دارند که برای جبران بسیار امیدوارند .

23- بوردو

تیم ویلی سانیول هر چند در بازی گذشته باخت اما با توجه به توقف پی اس جی و رتبه دوم خود در جدول امیدوارند تا این فاصله را کم کنند .

22- بورسیا دورتموند

باور نکردنی. پس از شکست مقابل شالکه و هامبورگ و با توجه به وضعیت بد جسمانی و عدم امادگی بازیکنان دورتمون انها در لیگ در 7 بازی تنها 7 امتیاز کسب کرده اند اما چیزی که باعث شد در این لیست باشند عملکرد خوبشان در لیگ قهرمانان می باشد. یاران یورگن کلوپ میدانند چگونه راه خود را بیابند .

21-سویا

پس از برد 4-1 مقابل لاکرونیا و رتبه سوم در جدول و فاصله 3 امتیازی انها با صدر این تیم را در این لیست قرار داد .

20- لورکوزن

کریم بلعربی بازیکن جوان و فوق العاده لورکوزن با درخشش خود و با توجه به زوال تیم دورتموند توانست تیم خود را به بالای جدول بندس لیگا برساند و برای رقابت با صدر بجنگد و فاصله 5 امتیازی با صدر را کم کند .

19 -ناپولی

پس از عملکرد ضعیف تیم بنیتز درمرحله حذفی چمپیونز لیگ به نظر می رسد بالاخره آنها ریتم بازی خود را پیدا کرده و با درخشش بال های کناری تیمش خوزه کایخون و لورنزو اینسینیه توانسته پیروزی ارزشمندی برابر تورینو بدست آورد .

18- میلان

پس از شروع خوب و متوقف شدن در 3 بازی و با گل های هوندا و مونتاری آنها دوباره روی به امیدواری آوردند .

17- مارسی

مارچلو بیلسا مربی آرژانتینی مارسی هیچ نشانه ای از افت تیمش در بازی ها نشان نمی دهد و با موفقیت در صدر جدول لوشامپیونه جای گرفته و هر چند در اوایل فصل لغزش داشته اما حالا برای رقابت اساسی تیمش را آماده می کند .

16-والنسیا

والنسیا با توجه به نتیجه عالی 3-1 مقابل اتلتیکو مادرید و قرار گرفتن در رتبه دوم لالیگا خود را تیم هیجان انگیزی نشان داده .

15-پورتو

با پیروزی 2-1 مقابل پراگا و تثبیت جایگاه دومی در لیگ پرتغال در حال حاضر مردان ژولن لوپتگوی خود را به عنوان تیم قدرتمند در لیگ پرتغال نشان می دهند .

14-تاتنهام

تاتنهام از این جهت در این رتبه قرار می گیرد که بعد از یک ماه توانسته برد کسب کند و در مقابل ساوتهپمتون به پیروزی برسد و در رتبه 6 جدول جای بگیرد .

13-بنفیکا

بنفیکا به تنهایی و با اختلاف 4 امتیازی نسبت به پورتو در صدر لیگ پرتغال جای گرفته و خود نمایی می کند .

12- لیورپول

لیورپول تیم قدرتمندی در خانه است و شکست دادن 3-0 تاتنهام در خانه این را اثبات می کند اما آنها هنوز مانند فصل قبل نشدند اما با توجه به سبک بازی و کسب 3 امتیاز در بازی بعد به رتبه 3 می توانند صعود کنند .

11-زنیت سنپترزبورگ

آنها بازی قبل در لیگ روسیه را 0-0 کردند حتی مقابل موناکو در چمپیونز لیگ به تساوی رسیدند اما در صدر گروه C در لیگ قهرمانان هستند و با توجه به بودن در صدر جدول لیگ روسیه و بازی های خانگی مانده در لیگ و قدرت آنها در خانه م یتوان این تیم را در این لیست قرار داد .

10-آرسنال

آنها در لیگ به چلسی باختند ولی ونگر در مقابل گالاتاسرای قدرت خود را نشان داد تا این تیم در این جایگاه باشد .

9- اتلتیکو مادرید

آنها مقابل والنسیا شکست خوردند اما همه می دانند مردان سیمئونه چطور بازی می کنند و در پی جبران هستند . آنها هم در لیگ و هم در اروپا قدرتمندند با توجه به فروش ستارگانشان در تابستان و جذب بازیکنان برتر .

8- پی اس جی

هفته گذشته در بازی مقابل موناکو متوقف شدند اما با توجه به پیروزی مقابل بارسلونا و در نبود ستاره تیمش زلاتان و لاوتزی شاگردان لوران بلان این شکاف 7 امتیازی در لیگ را جبران میکنند و در اروپا هم رتبه اول گروه را به خود اختصاص دادند

7- رُم

آنها مقابل بیانکونری شکست خوردند اما در یک بازی نزدیک قدرت خود را نشان دادند و این تیم با وجود مصدومان خود در لیگ سری آ مدعی است .

6- یوونتوس

پس از پیروزی 3-2 مقابل رم انها به همه فهماندند که هنوز قدرتمند ترین تیم در سری آ هستند و در اروپا نیز حرف هایی را دارد .

5- منچستر سیتی

در پیروزی که در دقیقه 82 بدست آمد و اگرو و یحیی توره این پیروزی را رقم زدند به نتیجه نگرفتن مقطعی تیم خود پایان دادند .

4- رئال مادرید

آنها با توجه به از دست دادن ستارگان تیمش آلونسو و دی ماریا هنوز هم قدرتمندند و رونالدو و بیل و بنزما باز هم هت تریک کردند .

3- بارسلونا

نیمار و مسی فصل را عالی آغاز کردند و کلودیو براوو هم رکورد کلین شیت را در اختیار دارد هر چند آنها در اروپا مقابل پاریسن ژرمن باختند .

2- بایرن مونیخ

پیروزی فوق العاده 4-0 در بازی گذشته و صدرنشینی آنان این رتبه را به آنها اختصاص می دهد ، لواندوفسکی و روبن بازیکنان فوقالعاده ای در بایرن هستند .

1- چلسی

ارزشمند ترین پیروزی این فصل خود را تا به اینجا مقابل اآسنال بدست آوردند و مورینیو باز هم آرسن ونگر را شکست داد تا رتبه اول برای بهترین تیم انگلیسی باشد .

حذف شده : آژاکس به دلیل عملکرد ضعیف خود بعد از تساوی مقابل اپوئل از این لیست حذف می شود .

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: